Beoordelingen van klanten over Dimitra Beach Hotel & Suites

De beoordelingen zijn gebaseerd op de bijdragen van individuele reizigers op TripAdvisor (consumentensite voor reizen en hotels). Deze reizigers kunnen met een andere aanbieder of individueel hebben gereisd. Apollo aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor de inhoud of beoordelingen.


Gemiddelde beoordelingen

  • 4,5/5 Locatie
  • 4,5/5 Slaapkwaliteit
  • 4/5 Kamers
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Prijs/kwaliteit
  • 4,5/5 Hygiëne

77% van de reizigers beveelt dit aan

3619 beoordelingen
Uitstekend
 
2248
Zeer goed
 
940
Goed
 
279
Minder goed
 
97
Onvoldoende
 
57

5 laatste beoordelingen

5-9-2024

door rositak2017 Groningen, Nederland

Tweede keer Dimitra

Vorig jaar zijn we met familie bij Dimitra Beach Hotel geweest en dit jaar met z’n twee. We hebben het vorig jaar zo fijn gehad dat we graag nog eens kwamen! We hadden deze keer een bungalow direct aan het strand, het uitzicht is adembenemend! De kamer is ruim en netjes en de dames van de schoonmaak doen elke dag hun uiterste best om de kamer schoon achter te laten. Het enige puntje van kritiek is dat we geen raampje of ventilatie hadden in de badkamer, maar hier wen je aan. Van wat ik kon zien hebben de andere bungalows dit wel. De bedden slapen heerlijk, je hebt keuze uit een hard en zacht kussen en de airco werkt goed! Het eten is uitgebreid en vers, zowel voor het ontbijt, de lunch en het diner. Special thanks to Anastasis, die onze elke ochtend en middag met een grote glimlach hielp met zijn gezellige service! We zaten nooit om koffie of drankjes gelegen. Los daarvan zijn alle medewerkers van het hotel ontzettend vriendelijk en aardig. Je merkt aan alles dat ze veel plezier hebben in hun werk en blij zijn dat je voor hun hotel hebt gekozen. Iedereen begroet en helpt je even vriendelijk en graag. Het enige wat ons nu tegenviel ten opzichte van vorig jaar mei, is dat het nu een stuk drukker was. We aten altijd in het late tijdsvak waardoor we meerdere keren geen plek meer op het terras konden vinden. We konden ons dan terugtrekken in de white lounge, maar hier krijg je weinig mee van het entertainment en komt minder vaak bediening langs. Overall, weer een hele fijne vakantie gehad waarin we goed tot rust zijn gekomen! Wij komen vast en zeker nog wel een keertje terug. Bedankt allemaal voor jullie harde werk en gastvrijheid! 🩷

 
4-9-2024

door Cruiser50871850319 Amsterdam, Nederland

Wat een warmte en gastvrijheid

Mijn ervaring in dit hotel was buitengewoon, ik weet ook niet of dit woord mijn ervaring kan beschrijven. Het begon al bij aankomst, het personeel neemt hun baan erg serieus en zij zijn ook zeer gastvrij. Ze zijn erg vriendelijk en doen hun best voor de gasten. Ik heb me tijdens mijn verblijf een prinsesje gevoeld. Het hotel was erg schoon, wat heel fijn was. Dit wordt ook goed bijgehouden in de openbare ruimtes waar er meerdere malen per dag wordt schoongemaakt. Het eten in het hotel is veel beter dan ik oorspronkelijk had verwacht. Naar mijn verwachting was ik van plan om merendeels buiten het hotel te dineren maar dit was helemaal niet nodig. Het eten is vers en ik vond het erg lekker. De drankjes bij de bar waren overigens ook heerlijk! De locatie is ook top, net buiten de drukte van de stad maar met een busrit van 15 minuten ben je in het stadscentrum. Ik zou dit hotel zeker aanraden en kom hier ook nog een keer terug in de toekomst. De service van het personeel was echt de highlight van mijn verblijf, wat een gastvrijheid en warmte van deze lieve hardwerkende mensen!

 
3-9-2024

door Daniel v

Net hotel, maar flinke ruimte voor verbetering.

We hebben onlangs in Dimitra Beach verbleven en willen graag enkele ervaringen delen. Over het algemeen hebben we het naar ons zin gehad, maar we zien ruimte voor verbetering, vooral als het gaat om de prijs-kwaliteitsverhouding. Allereerst viel het ons op dat het personeel in de bar en het restaurant niet altijd even vriendelijk was. Het leek soms alsof alles teveel moeite kostte, en een glimlach was zeldzaam. Bovendien leken ze vaak drukker met elkaar dan met de gasten, wat jammer is, want een persoonlijke benadering kan veel bijdragen aan de sfeer. Wat betreft het zwembad, we merkten dat veel gasten vroeg in de ochtend hun handdoeken op de bedjes leggen om deze te reserveren. Hoewel het hotel bordjes heeft opgehangen met de melding dat handdoeken die voor 09:00 uur geplaatst zijn, verwijderd zullen worden, zagen we dat dit niet werd nageleefd. Dit leidde tot frustratie, aangezien er vaak geen bedjes beschikbaar waren, terwijl ze wel gereserveerd leken te zijn. Daarnaast stuitten we op enkele onderhoudsproblemen in onze kamer. De douchekop was behoorlijk vies en zat onder kalk en groene aanslag, en de afstandsbediening van de airco was beschadigd. Gelukkig werd onze kamer wel goed en netjes schoongemaakt, wat we zeer op prijs stelden. Het eten in het restaurant was van goede kwaliteit, maar we merkten dat er vaak bordjes ontbraken om aan te geven wat de verschillende gerechten waren. Dit maakte het soms lastig om een keuze te maken. Ook de bewegwijzering in het hotel kan beter. We ontdekten bijvoorbeeld een van de zwembaden nergens op de bewegwijzering stond aangegeven. Wat de activiteiten betreft, hadden we ons verheugd op de thema-avonden en de overdag georganiseerde spelletjes en activiteiten, zoals aangekondigd. Helaas bleek bij de receptie dat de thema-avonden niet meer werden georganiseerd, en we hebben ook niets gezien van de dagactiviteiten. Dit was een teleurstelling, aangezien dit een leuke toevoeging aan ons verblijf had kunnen zijn. Ook het avond entertainment was onduidelijk; er was geen informatie over het programma of de aanvangstijden. Een ander punt betreft het advies van de receptie over vervoer naar het centrum. Ons werd nadrukkelijk prive vervoer aanbevolen voor €20 per persoon enkele reis, terwijl er ook een veel goedkopere busoptie beschikbaar was voor €2 per persoon, die voor de deur van het hotel stopte. Dit voelde een beetje misleidend. Tot slot willen we nog een opmerking maken over het grote terras bij de bar. Hoewel het fijn was om hier te zitten, viel het ons op dat er geen menukaarten op de tafels lagen. Gasten moesten hier zelf om vragen, wat wat ongemakkelijk aanvoelde omdat het personeel niet gastvrij was, zoals eerder benoemd. Ondanks deze punten hebben we uiteindelijk wel een plezierige tijd gehad in het hotel.

 
20-8-2024

door Vince V

Opvallende achteruitgang, toch niet dramatisch

Beste Dimitra Beach Hotel & Suites, Zoals bij ieder van jullie team bekend was geworden, nadat de tijd vorderde, wijdden wij ons -als gezin- aan een tweede bezoek. Dit uiteraard na een fantastische ervaring in 2023. Wij blijven erachter staan dat die ervaring simpelweg compleet was. Ik kan mezelf van alles slechts proberen te bedenken, maar die ervaring zou op ieder gebied 5 sterren waard zijn. Het enige nare om toen te zien was een manager die -openbaar- fel was tegen ‘zijn’ personeel. Hier hebben naar verluid meerderen -inclusief wij- wat van gezegd en dit jaar was die ‘boze’ manager er dan ook niet meer en leek het alsof na de maaltijden een ware evaluatie plaatsvond. Mooi! Wij waren ons bewust van het risico dat de tweede ervaring vaak minder prettig is dan de eerste. Toch had ik nooit zien aankomen dat de achteruitgang dusdanig merkwaardig zou zijn. Waar begin ik? Op het eerste gezicht was alles hetzelfde (en uiteraard, daarvoor zijn we teruggekomen). Na enkele dagen werd bekend dat dit helaas toch anders zat. Personeel klaagde over een team zonder manager, zonder structuur, over weinig waardering en tot slot weinig plezier. Over jullie aanpak kan ik weinig zeggen, maar als dit wordt aangekaart bij gasten, zegt dat wel degelijk iets. Ten tweede viel ons op dat het eten, helaas, aanzienlijk minder gevarieerd was. Onbegrijpelijk, jullie symboliseerden een stimulering van cultuurverschillen! Nu was enkel het eten bij de chefs anders, in plaats van 30% van het aanbod. Maar goed, dit kan door een tekort aan chefs (en dus specialiteiten) komen, begrijpen wij. Het tweede punt over eten, had absoluut anders moeten verlopen. Nadat een gezinslid als enige een specifiek gerecht genuttigd had, werd deze toevallig binnen een half etmaal niet zo goed. Men vermoedde in onze omgeving een zonnesteek, omwille van het grote temperatuurverschil tussen ons eigen land en Kos. De volgende dag vorderde en hij ging van het zwembad eerder naar huis. Vanaf hier werd het extreem. Vanaf 17:30 is hij vijf uur onophoudelijk aan het braken geweest, dan wel braakneigingen hebbend. De service hiertoe was wel goed, geef ik na: er werd mij neutraal een bord met rijst en yoghurt gebracht, 3x over 36 uur. Nadat hij weer beter was en men wel degelijk elders vermoedde dan een simpele zonnesteek, wegens de ervaringen van anderen bezoekers (die hetzelfde voedsel nuttigden) én de overeenkomende klachten tussen voedselvergiftiging en degene die hij had, wilde hij een verklaring. We gingen hiermee naar de receptie en vroegen om uitleg. Er was volgens hen pertinent geen compensatie mogelijk, voor een ’virus’ wat zij niet in de handen hadden. We werden tijdens onze kalme houding telkens -passief agressief- in de reden gevallen, terwijl wij uitsluitend vroegen wat er mogelijk was. Tevens beweerden zij contact gehad te hebben met het ziekenhuis die zogenaamd bevestigde dat het een virus was, dit is echter -na verzoek door ons- nooit aangetoond. Alhoewel wij dit verhaal aanvankelijk wilden geloven, sterkt de houding van de receptioniste jegens ons, niet de geloofwaardigheid. Tot slot omtrent eten: wij wilden eenmaal tussen de middag snacks bestellen, maar dit was niet mogelijk: uitsluitend de pizza’s konden besteld worden. Ten eerste is dit al misgelopen geld en ten tweede een kleine teleurstelling voor gasten, aangezien zij wel een menu op tafel hadden liggen. Verder kan mijns inziens de hygiëne aangescherpt worden; bij een 5-sterrenhotel verwacht je gewoon niet dat er kauwgom in een mat zit of de gordijnen meerdere zichtbare vlekken bevatten of er een doorgezakt bed is (dat bed kan toevallig zijn). Wellicht doen jullie dit 1x per semester, indien het zomer seizoen afgelopen is, maar je betaalt er wel voor. Afsluitend hadden wij meerdere keren verzocht tot een late check-out, maar toch bleek dit niet mogelijk. De sanitair voorzieningen die het hotel aanbood, waren wel schoon en keurig. Verder was alles perfect en daarom hebben wij besloten serieus, realistisch en met neutrale ondertoon een review te schrijven. Wij geloven dat dit beter kan: die 5* hebben jullie niet voor niets, maar de prijs past er nu niet bij! Met de inachtneming van onze ervaring vorig jaar, nogsteeds rekening houdend met de verschillen die je altijd opmerkt als je terugkeert én de blijvende perfecte uitstraling, laten wij graag 4,6 sterren achter. Onze gemiddelde ervaring bedraagt een 9,3. Wij zien graag een reactie tegemoet en hopen jullie verbetering te stimuleren! Bedankt nogmaals voor de fles champagne, lieve service en fijne behandeling na onze terugkeer.

 
14-8-2024

door Hamanitra D

Slechtste ervaring ooit

Slechtste vakantie ooit hotel is Max 2 sterren Niet hygiënisch en eten bar slecht Wat koud moet zijn heeft warm en wat warm moet zijn heeft koud Kamers zeer slecht en ongedierte binnen All inclusief is heel schaamteloos Cola of frisdrank is uit automaat.veel te veel ijs erin en witte producten Bacardi is inbegrepen en echte moet je betalen Prosecco van 2 € de fles is inbegrepen en champagne van 20€ de fles moet je 8 euro per glas betalen Cocktails zijn slecht gemaakt Ronduit erbarmelijk dat je zoveel geld betaald voor 5 sterren en luxe en je slecht terug krijgt Ook aan de stranden en zwembaden geen redder of controle