Beoordelingen van klanten over Gran Castillo Tagoro Family & Fun

De beoordelingen zijn gebaseerd op de bijdragen van individuele reizigers op TripAdvisor (consumentensite voor reizen en hotels). Deze reizigers kunnen met een andere aanbieder of individueel hebben gereisd. Apollo aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor de inhoud of beoordelingen.


Gemiddelde beoordelingen

  • 4,5/5 Slaapkwaliteit
  • 4/5 Locatie
  • 4,5/5 Kamers
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Prijs/kwaliteit
  • 4,5/5 Hygiëne

83% van de reizigers beveelt dit aan

7709 beoordelingen
Uitstekend
 
4037
Zeer goed
 
2238
Goed
 
931
Minder goed
 
322
Onvoldoende
 
194

5 laatste beoordelingen

29-3-2024

door Road689829

Niet voor herhaling vatbaar

We verbleven een week in het hotel en hadden op voorhand een rustige kamer gevraagd om een weekje uit te blazen en te genieten na een zeer hectische periode. Bij het inchecken zegt de receptioniste (zonder erom te vragen) dat ze een rustige kamer hebben geboekt. Niets was minder waar. We verbleven in een kamer net boven de game area, waar tot 's nachts luidkeels geroepen werd. Bovendien hadden ze ons in een gang met families met kleine kinderen geboekt, die 's ochtends vroeg al begonnen te schreeuwen. Na een spontaan telefoontje van de receptie voor feedback hebben we dit nogmaals herhaald, maar hier is verder geen reactie op gekomen. Het hotel was zeker niet 100% volgeboekt. Van een week rust was er dus geen sprake. We hebben het merendeel van onze tijd dan ook buiten het hotel doorgebracht. Het buffet is geen 5* waardig. Vaak hetzelfde op de buffetten, kinderen die met hun vingers aan de voeding zitten, zelfs vogels die aan het dessertbuffet komen pikken. Het eten was ook amper gekruid. Het enige verwarmde zwembad zat vol met spelende kinderen, de andere zwembaden bleven leeg omwille van te koude temperaturen.

 
30-1-2023

door JGFBll

Fantastisch personeel maar slechts 3-sterren hotel

Personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Deze mensen ontroerden me. Helaas maar 3 sterren waard, veel te weinig ligstoelen, idem voor wat betreft zitplaatsen bij bar in de avond. Zwembaden overvol. Drankjes NIET premium, ook al hadden we all-in via Sunweb. Nooit meer via Sunweb want ze liegen over de accomodatie op hun website en stellen het mooier voor dan het is!

 
28-3-2022

door Miss-Bikini90 Antwerpen, België

Goed voor families, wat minder voor vrienden of koppels

We verbleven 5 dagen in dit hotel en we waren verrast door de grootte van de kamer; deze was erg ruim. Bij het inchecken kregen we een welkomstdrankje en werden we begeleid naar onze kamer. Ondanks dat het geen vakantieperiode was, waren er wel veel gezinnen met kinderen aanwezig in het hotel. In het restaurant is er een adults only zone, maar omdat deze in dezelfde ruimte gelegen is als waar de families met kinderen zitten, is het er erg lawaaierig. Het adults only zwembad met bar was wél rustig en de bediening was er vriendelijk. Naast het buffetrestaurant is er nog één ander restaurant dat was inbegrepen in de all-in formule en dat was het Italiaans restaurant dat je twee dagen op voorhand diende te reserveren. Dit gaf wat afwisseling en was zeker niet slecht. We hadden enkele dagen slechter weer tijdens ons verblijf, en helaas merk je dan dat er weinig faciliteiten zijn voor wanneer het slechter weer is; het binnenzwembad maakte deel uit van de betalende spa (15 pp of € 20 voor 2 pax) en de bars zijn ook grotendeels buiten. Enkel de sports bar en het theater zijn binnen, maar zijn pas 's avonds geopend. De bali bedden die je op de foto's ziet zijn ook betalend en kosten € 20 per dag, of € 35 voor twee dagen. Om en rond het hotel zijn weinig dingen te doen. Je kan wandelen naar een havenstadje verderop, maar langer dan 2-3 uurtjes ben je daar niet mee zoet. Zowel het inchecken als het uitchecken als de aankomst in het Italiaans restaurant waren vrij droog, ze gaan er precies vanuit dat iedereen weet hoe het werkt en de ontvangst was niet echt hartelijk. Eén personeelslid sprong eruit vanwege haar lach en vriendelijkheid en haar naam was Violetta, dikke pluim aan haar! Ik ben akkoord dat het hotel eerder 4* dan 5* waardig is en ondanks dat we niet gaan terugkomen, hebben we wel een goed verblijf gehad.

 
27-3-2022

door Bredenetrekteropuit Bredene, België

Overgewaardeerd. 4* Maximum.

Wij verbleven één week in een juniorsuite zeezicht. Check in verliep vlot enkel moet een borg betaald worden van 20Euro/handdoek voor aan het zwembad. Dit is niet meer van deze tijd en 5* onwaardig. De inwisselplaats van de zwembadhanddoeken is trouwens iedere dag maar open van 11u tot 12u en van 16u tot 17u. Eveneens onbegrijpelijk. Kamer lag op eerste verdieping en was zeer groot. Balkon groot en deels met overkapping zodat er steeds een schaduwplek is. Kamer is klassiek ingericht en voorzien van koffie-thee faciliteiten, kluis en koelkast. Iedere dag 2 ontvingen we twee flessen water. Kamer is in redelijk goede staat en klassiek ingericht. Hier en daar begin je al enige schade en nodige herstellingen op te merken. Er is zeezicht, doch slechts deels. De badkamerproducten (gel, shampoo, conditioner, body lotion,...) zijn in individuele flacons en worden telkens aangevuld. Een verademing bij de grote dispensers die men meer en meer ziet. Tweepersoonsbed bestond uit twee delen. Matras en kussen vonden wij te zacht. Bed staat op wielen, die niet vast staan, waardoor deze gemakkelijk verschuift. Er wordt iedere dag gepoetst, doch soms merkten we na de schoonmaak op de vloer nog resten zand op en éénmaal ook nog haar in het bad. Het hotel bestaat uit diverse zones (Kids, adults only,... gelegen op diverse niveaus. Voor mensen die minder mobiel zijn, is dit hotel niet zo geschikt. Als je rustiger wil zitten aan een zwembad is de adults zone aan te raden. Andere zones zijn druk. in deze zone is een bar, doch wanneer je zelf water moet nemen uit een bidon en zelf je koffie moet zetten met pads, vond ik dit ook 5* onwaardig. In de adults zone kan je niet terecht voor snacks of degelijke, wat ook een aanvulling zou zijn. Handdoekleggen is ook in dit hotel een plaag van 's morgens. Er staat aangeduid dat dit niet mag, maar wanneer men vanuit het hotel beleid hier niet tegen optreed, zal dit blijven duren. Grootste ontgoocheling vonden wij het buffetrestaurant. Groot, luidruchtig en eten van middelmatige kwaliteit. In de zaal zijn er twee niet afgeschermde kleine zones voor adults only. Daar kan je iets rustiger zitten, doch de plaatsen zijn beperkt en het geluid is ook aanwezig, meer een refter gevoel. Het eten vonden wij weinig gevarieerd en smaakloos. Hotel ligt tussen Playa Blanca (30-45min. wandelen) en de stranden (de verste Papagayo één uur wandelen) Personeel is in het algemeen vriendelijk en hulpvaardig. Eind dit jaar boekten wij een nieuwe reis naar Lanzarote, doch wij kozen voor een ander hotel.

 
29-12-2021

door GerjanneG1 Haarlo, Nederland

ONVERGETELIJKE FANTASTISCHE VAKANTIE

Wat een onvergetelijke vakantie, heerlijk 9 dagen vertroetelt in dit mooie hotel. Een hartelijk en warm welkom door de receptie bij aankomst, elana en haar team stonden altijd met een lach klaar. Het hotel is prachtig en schoon. De kamers zijn groot en mooi, de schoonmaaksters zijn een echte aanwinst en zorgde elke dag dat onze kamer weer helemaal top schoon was. Antonio en katarina stonden altijd gereed bij het restaurant, wij hebben heerlijk genoten van het lekkere eten. Veel keus aan gerechten, goede service en altijd vriendelijk. Bij het zwembad hebben we ook volop genoten, heerlijk zwemmen, genoeg ruimte voor ons en voor iedereen en ook daar willen we Maria van de bar bedanken voor haar gezelligheid en hulpzaamheid. Wij hebben een onwijs mooie vakantie gehad, eentje die we zeker nooit meer zullen vergeten. Het personeel maakt hier echt het verschil. Wij voelde ons helemaal thuis in deze grote familie en hebben van elke dag genoten. Dit hotel raden wij aan, aan iedereen die opzoek is naar een vakantie waar je helemaal tot in de puntjes word verwend. Tot de volgende keer.