De beoordelingen zijn gebaseerd op de bijdragen van individuele reizigers op TripAdvisor (consumentensite voor reizen en hotels). Deze reizigers kunnen met een andere aanbieder of individueel hebben gereisd. Apollo aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor de inhoud of beoordelingen.


Gemiddelde beoordelingen

  • 4,5/5 Locatie
  • 3,5/5 Slaapkwaliteit
  • 3,5/5 Kamers
  • 4/5 Service
  • 4/5 Prijs/kwaliteit
  • 4/5 Hygiëne

61% van de reizigers beveelt dit aan

2687 beoordelingen
Uitstekend
 
860
Zeer goed
 
965
Goed
 
494
Minder goed
 
194
Onvoldoende
 
174

5 laatste beoordelingen

4-9-2023

door C H

Oud , beschimmeld ,Onhygiënisch appartement!

Inchecken kon pas om 18:00 uur! De kamers zijn onhygiënisch, verouderd en vol schimmel. Geen dekbedovertrek beschikbaar, iedereen moet onder dezelfde deken slapen. Bed valt letterlijk uit elkaar.

 
20-8-2023

door Culture47070206605 Dubrovnik, Kroatië

AFSCHUWELIJKE ERVARING / NOOIT MEER

Vreselijke ervaring Het enige wat goed is aan dit hotel is de ligging aan de boulevard. Inchecken kan pas tussen 15:30-17:00. Uitzondering voor bijvoorbeeld chronische zieken wordt niet gemaakt! Stond in de rij achter een mevrouw die twee chronisch ziektes heeft en aangaf echt te moeten rusten na een lange reis. Het werd afgedaan met dat ze zich kan opfrissen in een toilet onder de receptie!!! Onze aankomsttijd in het hotel was al om 11:00 dus de hele dag is dan al bijna voorbij. Zwembad is veel te klein voor alle gasten, bij lange na niet genoeg bedjes en parasols bij het zwembad. Ontbijtbuffet is ok, een uur voordat het ontbijtbuffet stopt worden nieuwe gasten bij de deur van de ontbijtzaal niet meer vrij toegelaten. Er ontstaan dan een rij die moet wachten totdat andere gasten klaar zijn met eten. Wellicht om te bevorderen dat mensen niet nog het laatste uurtje komen ontbijten. Zag er heel armoedig uit!!! Fruit bij het ontbijt was beschimmeld!!! Avond eten in buffetvorm raad ik absoluut niet aan. Te weinig keus en het is koud! Sporadisch een verdwaalt kaartje bij een gerecht. Mocht je een dieet volgen of ergens allergisch voor zijn kijk dan vooral uit! Verder mag er vermeld worden dat alleen het eten inbegrepen is bij de prijs maar het drinken achteraf nog betaald moet worden. Kamers zijn verouderd en aan elkaar geplakt leek het wel. Kortom ben ik absoluut niet te spreken over dit hotel. Zeker geen aanrader!! Nooit Meer!!

 
2-3-2023

door 740ceesb

Weldadig

De aankomst alleen al! Middenin een stad met allemaal gebouwen kom je in een oase terecht. Weldadig! Een prachtige kamer die elke dag goed werd schoongemaakt. Zeer vriendelijk personeel, elke dag vriendelijk en gezellig. Het eten was fantastisch, de aankleding van het buffet, de sfeer, de bediening, alles klopte. Dat iets wel eens niet lekker smaakte was een kwestie van smaak en heel persoonlijk. Zelfs in het laagseizoen werd er georganiseerd en werd je daarvoor op een bescheiden manier uitgenodigd: er is om 17 uur een flamenco-avond, komt u ook? Het zwembad, heerlijk! Dat het water koud was is logisch in februari maar een heerlijk bad. Het terrein, de ligging aan het strand en dus aan de boulevard! En volledig omhekt, dus veilig. Je voelde je niet opgeloten maar vrij. De spijlen van de hekken werden geschilderd en aan alles werd gedacht om het vooral schoon en netjes te houden. We voelden ons veilig, ontspannen en vereerd. Zo zat de baas van het complex gewoon tussen de mensen en zei vriendelijk goedendag. De persoonlijke aandacht voor mensen, de gezellige en ongedwongen sfeer! Onze kamer werd echt elke dag goed schoongemaakt. Ok, dat er wel eens gasten naast je zitten die soms wat overlast bezorgen, dat ligt niet aan hen. Ze doen er alles aan om je op je gemak te stellen. De te betalen prijzen voor drankjes en buffet waren goed in verhouding. Lekker ook om in de tuin rond het zwembad allerlei ligbedden, tafeltjes en rustige hoekjes. We willen dit appartementen complex bij anderen aanbevelen, gewoon omdat ze dat verdienen!! Als we ooit weer in de buurt van Malaga op vakantie gaan dan kiezen we voor Sol Timor!

 
13-9-2022

door 412ronv Zakynthos, Griekenland

Unne kaai goeie vakaansie

Het verblijf was super we hadden alleen logies. Alles was perfect verzorgd. We zijn gaan wandelen naar tormolinos. We zijn veel naar benamaldena geweest. En hebben een auto gehuurd bij autoverhuur la charuela. We zijn er zeer tevreden over. We zijn naar gibraltar gereden. Een prachtige dag. Onze vakantie was geweldig in charuela.op fb is de site waar alles te vinden is en zo niet word in de groep gezocht naar een antwoord Kortom kaaigoeie vakantie

 
12-7-2022

door Arnold1999 Gorinchem, Nederland

Slechtste hotelervaring van mijn leven tot nu toe

Het begon allemaal toen we het hotel binnenkwamen en naar de receptie gingen. We werden niet begroet. De twee Spaanse dames bleven maar Spaans tegen elkaar praten, terwijl we ze aankeken en wachtten. Na ongeveer 20 tot 30 seconde kwam het bij hen op om ons eindelijk te begroeten. Toen we onze hotelkamer binnenkwamen, walgden we van die plek. Overal kropen mieren; op de muren, in elke muur barst en het ergste; in onze bedden (kijk foto's). Ook; het was vrij duidelijk dat schimmel en vuil zich overal in de muren opstapelden. Het zag er verschrikkelijk uit. Tijdens onze check-in kregen we te horen dat we een 'gerenoveerde kamer' zouden hebben. Onze kamer zag eruit alsof hij in een uur was geverfd, overal verf waar het niet hoorde, bijvoorbeeld aan de deurklinken, op de kast etc. Op onze laatste vakantiedag, toen we tegen etenstijd op de hotelkamer aankwamen, zag ik dat er op 2 van mijn t-shirts bleekvlekken zaten. Bedroefd ging ik naar de receptie en vroeg of de schoonmaaksters bleekmiddel gebruiken om schoon te maken, en zij antwoordde 'yes'. Toen liet ik mijn Nike t-shirts (met een waarde van in totaal €90) zien en ze vertelde me dat ik niet kon bewijzen of die vlekken in de t-shirts zaten voordat ik ze naar Spanje bracht. Ik kan die t-shirts NIET meer gebruiken. Ze vertelde me dat ik een mailtje naar de desbetreffende afdeling kon sturen en het daar moest voorleggen. De volgende dag vloog ik al naar huis, dus ik had er al een slecht gevoel over dat ze er niets meer aan zouden doen. Toch had ik diezelfde dag een mailtje gestuurd met een uitleg over de situatie. Pas dagen later, toen ik al lang weer in Nederland was, kreeg ik een mailtje dat de schhoonmaaksters geen bleekmiddel gebruiken. Ik heb er moeite mee om dit te geloven, aangezien er niet zomaar bleekvlekken op mijn t-shirts komen en de receptioniste aangaf dat ze dit wel gebruiken. Dit is de eerste keer dat ik een negatieve review plaats op het internet. Ik schrijf deze review niet om boos te doen tegenover alle mensen die werken bij Sol Timor, want er zijn genoeg medewerkers die wél het beste voor hebben. Maar ik wil graag dat men weet dat er genoeg andere leuke hotels zijn in Torremolinos. Conclusie: zeker geen plek waar je je zuurverdiende geld aan wilt uitgeven.