De beoordelingen zijn gebaseerd op de bijdragen van individuele reizigers op TripAdvisor (consumentensite voor reizen en hotels). Deze reizigers kunnen met een andere aanbieder of individueel hebben gereisd. Apollo aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor de inhoud of beoordelingen.


Gemiddelde beoordelingen

  • 4/5 Locatie
  • 4/5 Slaapkwaliteit
  • 4/5 Kamers
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Prijs/kwaliteit
  • 4,5/5 Hygiëne

75% van de reizigers beveelt dit aan

440 beoordelingen
Uitstekend
 
192
Zeer goed
 
142
Goed
 
58
Minder goed
 
31
Onvoldoende
 
17

5 laatste beoordelingen

15-6-2022

door Compass593446

Schitterend hotel met uitstekende service

Wanneer je een relaxte vakantie in een overzichtelijk ressort wilt, met een uitstekende, gevarieerde keuken en een gezellige bar, zit je bij Kyknos helemaal goed. Het vriendelijke personeel vormt een team dat gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan. Een paar keer per week is er oa een Griekse avond, een muziekavonden een magicshow. Fijne bedden, een prettig zwembad met bar met práchtig uitzicht op de bergen! Het strand ligt op 150 meter afstand. Daar kun je bedjes en parasol huren. Verder kunnen we aanraden: de barbecue avond, de deskundige masseur in de Spa (genaamd Pablo). Wij hebben genoten! Breng wel je eigen handdoek mee, of koop er eentje voor een habbekrats, 100 meter van het hotel. Ik zou zeggen: DOEN!!

 
17-7-2019

door myriam7758 Wommelgem, België

Prima vakantiehotel

Jammer dat we geen gerenoveerde kamer hadden want, vooral de luikjes en deuren zijn dringend aan vervanging toe. De rest van het hotel is heel fris en stijlvol ingericht. De kamers worden wel heel goed schoongemaakt en we hadden ook een leuk uitzicht op de baai. Het eten was heerlijk, heel veel variatie, voldoende Griekse gerechten maar ook telkens pasta, frietjes salad bar en veel dessertjes. Het personeel was heel vriendelijk en vooral van de dame van de receptie kon je veel en correcte informatie krijgen. Wij logeren meestal in kleine boetiekhotels dus waren niet vertrouwd met het 'vroeg leggen van de handdoeken aan het zwembad' gelukkig was er plaats genoeg aan het kinderzwembad wat trouwens prima was voor onze kleinzoon van 4 jaar.

 
20-8-2018

door Anouk F

Fijne vakantie!

Wij zijn in dit hotel geweest met onze tweeling van 23 maanden. We hadden een hele fijne kamer met uitzicht op het zwembad/ zee. Onze grote complimenten gaan uit naar Gianni, Costa & Thanos, deze jongens staan meestal buiten bij de lunch en het diner. Wat een toppers! Zodra wij kwamen aanlopen werden er meteen 2 kinderstoelen gepakt en extra servetjes. Ze waren super lief voor onze kinderen. Ze werken keihard, en altijd vrolijk! Het eten in het hotel is top. Zodra iets op is, wordt het mega snel weer aangevuld. Alles is schoon en netjes. 2 fijne zwembaden. Helaas worden er wel foto's op de site van het hotel gebruikt die horen bij een ander hotel. Hier moet je dan dus ook betalen voor ligbedjes. Bij het hotel zelf hoort dus geen eigen stuk strand met ligbedjes. Het hotel is gelegen aan een weg met verschillende gezellige restaurantjes en souvenir winkels. Wie weet tot een volgende keer! Bryan - Anouk Daley & Xavi

 
22-6-2018

door benny485 Leuven, België

tien daagse reis naar kreta

Volgens mij is dit geen vier sterren hotel maar een drie sterren hotel. Het begon al bij aankomst wij hadden een promotie kamer geboekt maar men stelde ons direkt voor een gerenoveerde kamer te nemen. Men zag ons twijfelen en liet ons dan de twee kamers bekijken, de gerenoveerde was op drie sterren waard de andere rook muf zelf op het stinken af. Dus namen we de gerenoveerde kamer wat ons een opleg van 200 euro koste wel inde hand te betalen niet met de kaart wat mij doet vermoeden dat dit zwart geld is voor hun.Het eten was echt maar drie sterren waard koud buffet altijd het zelfde het warm eten was zelfs soms al koud en werd niet op tijd aangevuld komen bleven lang leeg staan. Op een dag waren ze de ramen aan het poetsen in het restaurant terwijl we aan het eten waren wij moesten zelfs van plaats veranderen en het strafste was dat op een plaats waar het eten aan het raam staat men daar gewoon boven het eten met een spuitbus daar ook de ramen begon te poetsen smakelijk .Wat mij ook tegen viel is men beweert drie keer per week avond animatie te doen maar één is wel betalend en wie niet meedoet mag zelfs niet in de buurt komen. Het gewone personeel is wel vriendelijk en daar kan je wel iets aan vragen dat maakt dan weer toch iets goed. Het hotel is wel goed gelegen zo wel voor het centrum van stalis als dat van malia is te voet te doen zelfs het paleis van malia is te voet na een uurtje te bereiken. Alles bij elkaar genomen als men dit hotel drie sterren in plaats van de vier nu geeft ben ik akkoord want ik vraag mij af wat men in het hoog seizoen doet als men nu nog niet kon volgen met het eten.Ho ja de andere twee dagen dat er animatie was stelt nu ook niet veel voor. Wat wel goed was is dat je na het eten een koffie kon drinken en die was wel goed. Als je all in hebt en je zit met je kinderen aan het kinderzwembad en je wil is drinken en de kinderen willen een ijsje ben je verplicht naar het andere zwembad te gaan want aan het kinderzwembad is geen bar en de ijskar staat ook aan het ander zwembad

 
26-5-2018

door mheesbeen94 Nijmegen, Nederland

Vakantie 2018

Ik geef het hotel 4 sterren namelijk: De service is uitstekend, als je iets niet bevalt komen ze gelijk met oplossingen. Bijv: we hadden een moderne gerenoveerde hotel kamer geboekt “dachten we” en wat blijkt nou. Overal staat dat het hotel gerenoveerd is (wat ook zo is) en er staan nergens foto’s van de “wat gedateerde” kamers die er ook nog voor een klein gedeelte zijn. Dus wil je een goede kamer; dan valt dat onder de categorie “superieur”. Boek dus geen single room! Anyway, we kregen zonder problemen voor €10 p.n. een superieur kamer. Hygiëne is goed! Kamers worden netjes elke dag schoon gemaakt. De kwaliteit van het eten is goed! Ik zou graag wat meer variatie zien bij het ontbijt maar alsnog: genoeg keuze. De ligging is perfect, je loopt het terrein af naar links en je zit meteen in een leuke winkelstraat van wel 4 km lang. Erg lekkere wandeling ‘s avonds. Wij hebben ook nog een auto gehuurd voor 3 dagen en zeker de moeite waard. Ik raad aan: bij Apex cars. De 5e ster die ik niet heb gegeven is omdat ze personeel te kort komen in de bediening. Waardoor je af en toe zelf je bestek moet fixen en soms de tafels met borden naar mijn mening te lang blijven staan. En ook waardoor er ‘s middags geen “beker opruim rondje” word gedaan bij het zwembad. Uiteraard zijn dit geen big issues om dit hotel te laten schieten. Wij gaan er de volgende keer zeker terug. In de omgeving hoorde ik hier en daar dat dit hotel ook nog erg aan het groeien is! Dus de volgende keer kans op de 5 sterren ;)