The Level at Meliá Villaitana
Minste ervaring van alle Level lounges van Melia hotels.
2024-02-01
van
DayTrip36878483779,
Purmerend, Nederland
Om te beginnen is het hotel erg mooi. De accommodatie ziet er goed uit. In tegenstelling tot de accommodatie is de service echter uitermate slecht. Ik ben in het laagseizoen geweest, waardoor ik niet kan zeggen of dit echt de norm is. Desondanks heb ik de levelservice geboekt, waardoor dit niet zou moeten uitmaken. De tafels worden niet goed opgeruimd, en er is nagenoeg geen personeel aanwezig. Normaal gesproken is het gebruikelijk tijdens de levelservice in de lounge dat er tegen de avond vaak eten en een uur lang speciale dranken beschikbaar zijn. Dit was beide niet het geval. Hoewel ik meerdere malen in Melia Hotels met levelservice ben geweest waar dit wel gebruikelijk was, zelfs in het laagseizoen, heb ik dit nog nooit zo slecht meegemaakt. Je betaalt, zelfs in het laagseizoen, te veel geld voor deze lounge. In dit geval kun je beter los boeken en dan de taxi naar Benidorm nemen. Ik raad mensen dan ook af om dit te boeken. Ik heb meerdere malen dit bij de receptie aangegeven, maar ik heb geen reactie hierop gekregen. Het gaat dus eigenlijk om misleiding van services die niet worden aangeboden. Daarnaast zijn van de 4 restaurants 3 gesloten, wat begrijpelijk is gezien het laagseizoen. Toch hoort dit ook vermeld te worden. Ze geven ook aan een binnenzwembad te hebben dat gebruikt kan worden. Hierbij is het goed om te weten dat hiervoor €25 per persoon moet worden betaald, aangezien dit onderdeel is van de Spa. In conclusie moet je te veel geld betalen voor wat je krijgt. Ik zal dit dan in het vervolg ook niet meer doen en raad het anderen af.
Prachtig hotel maar service was echt slecht. Onaardig personeel en slechte service. En dat voor de jackpot!!!
2021-09-09
van
Nathalie v
Prachtig hotel, maar echt slechte service. Barren waren dicht restaurants waren dicht, personeel spreek slecht Engels. Super streng en kon niet op je bedje wat eten. Veel congres mensen nam hele vakantie gevoel weg. En dat voor veel geld!
Meevaller
2019-09-27
van
piet-raket,
Wetteren, België
Groot was mijn verbazing toen ik in dit hotel aankwam. Wat een uitgestrekt complex dat er echt als een dorp uitziet. Je hebt wel een poosje nodig om op verkenning te gaan. Fenomenaal uitzicht op Benidorm-City. Heel ruime en mooie superior room. Reuze zwembaden, waarvan één verwarmd. Veel groen. Veel gratis parkeergelegenheid. Behulpzaam personeel aan de receptie. Prima ontbijt, groot aanbod. Vers fruitsap ! Diner is eveneens OK ! Het hoofdgerecht vond ik persoonlijk wat minder. Soms koud (gelukkig was er de microgolf) en vlees te ver op voorhand gebakken, bijgevolg uitgedroogd en niet sappig. Heel actief personeel ... tafels werden uitermate snel afgeruimd. Het hotel, gezien zijn bouwstijl zal heel veel onderhoud vergen. Hier en daar zie je nu al sporen van vochtproblemen en plekjes waar een likje verf niet zou misstaan. Besluit ... toch een hotel dat ik aan iedereen zou aanraden en ... betaalbaar.
Una joya enmedio del litoral valenciano
2025-11-10
van
Jorge C
Excepcional, un equipazo en toda regla, desde el personal de The Level, limpieza, personal de seguridad, recepción (Thalía), desayuno (personal de recepción, gracias Jenny por ese Late Checkout), camareros en desayunos al absoluto detalle. Gracias de corazón Carla ❤️ por tu mimo y cuidado al cliente platino, un ejemplo de sencillez, encanto y amor al detalle (nos estuvo escribiendo en papel un detallado plan de actividades y se acordaba perfectamente del año pasado de nosotros al vernos). Conozco por ser cliente platino for life Guest Experience Manager muchos hoteles Meliá pero el encanto de Carla inigualable y encima en un domingo!
Cerrando el círculo, y de qué manera !!!
2025-11-06
van
gargome,
Madrid, Spanje
Hablar de The Level at Meliá Villaitana es hablar de ese lugar a donde siempre quieres volver . Ese sitio donde al irte ya lo estás echando de menos . Amplias habitaciones , piscina climatizada, parking interior , grandes vistas instalaciones . Y como no quiero ser repetitivo , solo nombrar a esas personas especiales que provocan todo lo contado : Ceci en recepción , Livi , Marcos , Patri , Ana …. y el resto del personal en restauración . Son un ejemplo del porqué se nos hace duro marchar en cada estancia . Pero a demás , hemos , por fin , cerrado el círculo . Pues hemos tenido el placer de poder saludar a la directora . Hemos podido hablar con ella y entender la idiosincrasia de este hotel . De los problemas a los que se enfrentan en el día a día , para conseguir , lo que en nuestro caso siempre consiguen , unos días de descanso inolvidables . Como clientes habituales no me entiendo más . Tan solo agradecer a la familia The Level el trato que siempre nos dan . Saludos . El Gargo 11:11



























