Pakketreis met lijnvluchten

Het is bijna tijd voor je reis!

Je reis komt dichterbij en wij hebben nuttige informatie voor je verzameld, zodat je goed voorbereid bent op zowel je vlucht als je verblijf. Omdat je naar een bestemming reist waar geen Apollo-personeel ter plaatse is, is het extra belangrijk dat je de onderstaande adviezen opvolgt, zodat je snel hulp kunt krijgen als dat nodig is.

Wij wensen je een prettige reis en een heerlijk verblijf.

Praktische informatie over je vlucht

Wij willen ervoor zorgen dat je reis zo soepel mogelijk verloopt. Daarom hebben we een aantal handige tips voor je samengesteld:

  • Zorg dat je op tijd op de luchthaven bent: Zorg dat je ruim van tevoren aanwezig bent, zodat je voldoende tijd heeft voor het inchecken, de veiligheidscontrole en andere formaliteiten.

  • Inchecken: Dit is je vluchtreferentienummer waarmee je incheckt voor je vlucht.

  • Vergeet je paspoort niet: zorg ervoor dat je paspoort geldig is en neem het mee, want je hebt het nodig voor de reis.

  • Informeer ons direct bij vertraging: Als je vlucht vertraging heeft, neem dan direct contact met ons op via onderstaande contactgegevens, zodat wij het hotel rechtstreeks kunnen informeren. Het is belangrijk dat het hotel op de hoogte wordt gesteld van een latere aankomst, anders bestaat het risico dat je reservering automatisch wordt geannuleerd.

  • Actuele vluchttijden: Controleer ruim van tevoren de actuele vluchttijden voor zowel de heen- als de terugreis rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij.

Bij vertragingen, geannuleerde vluchten of gemiste aansluitingen

Als je tijdens je reis te maken krijgt met vertragingen, geannuleerde vluchten of andere onvoorziene gebeurtenissen, is het belangrijk dat je rechtstreeks contact opneemt met de luchtvaartmaatschappij. De luchtvaartmaatschappij is verantwoordelijk voor het assisteren van je, wat kan inhouden dat je je vlucht, accommodatie en andere benodigde assistentie moet omboeken.

Praktische informatie over je hotelverblijf

  • Neem eerst contact op met de receptie: Als er tijdens je verblijf problemen of vragen ontstaan, dien je eerst contact op te nemen met de receptie van het hotel. Vaak kunnen zij je snel en effectief helpen.

  • Reserveringsnummer: Geef het referentienummer van het hotel door wanneer je contact opneemt met het hotel. Je vind deze wanneer je inlogt op Mijn Reis.

  • Neem contact op met Apollo als het probleem niet is opgelost: Mocht je verdere hulp nodig hebben, neem dan contact op met Apollo. Wij adviseren je eventuele gebreken of problemen vast te leggen, bijvoorbeeld door foto’s te maken. Hoe meer documentatie wij hebben, hoe sneller wij de kwestie met onze partners kunnen bespreken en een oplossing kunnen vinden.

Contactgegevens

Telefoon: +31 2 02140150

E-mailadres: apollo@apolloreizen.nl

Chat: vanaf 09.00-16.00

Voorwaarden voor je reis

Op reizen zijn de algemene en bijzondere reisvoorwaarden voor pakketreizen van toepassing. Deze kan je vinden op www.apolloreizen.nl. De reiziger is verplicht om voor vertrek het privacybeleid en de informatie op de website te lezen. Controleer je boekingsbevestiging/reisdocument om er zeker van te zijn dat alles overeenkomt. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk te worden gemeld.